30 września 2008

Asa - Persepolis

Asa to fiński raper. Właściwie to chyba nigdy bym go nie poznał, gdyby nie koleżanka z Finlandii, która jakiś dłuższy czas temu wysłała mi kilka jego piosenek i mówiła, że fajne. Po pierwszym przesłuchaniu nie zauważyłem w tym nic godnego uwagi, więc Asa odszedł na długo w zapomnienie. Przypomniał o sobie ostatnio, kiedy robiłem porządek w folderze "Muzyka" (swoją drogą, niezły burdel tam mam - ale i tak nie tak wielki jak Magda :DD). Bardzo ciekawie koleś gra. Skoro progresywny rock to rock "artystyczny", to muzykę graną przez Asa można nazwać progresywny hip-hop. Nie mamy tutaj typowej muzyki tego gatunku - "bit i jedziemy". Asa nie ogranicza się do elektroniki - używa "żywych" instrumentów, jak trąbek, gitar itp. A w utworze Persepolis główny, bardzo wpadający w ucho motyw grają właśnie trąbki - i wiem, że nie tylko ja lubię tą piosenkę właśnie za to...


P.S. Piosenka dobry flow ma, aż chce się bujać. :D

0 komentarze: